کتانی و کفش هولوگرامی دخترانه و زنانه

در این مقاله به ارائه و بررسی کتانی و کفش هولوگرامی دخترانه و زنانه پرداخته خواهد شد. و درباره نحوه پوشیدن کتونی هولوگرامی دخترانه ، نحوه ست کردن کفش هولوگرامی و کفش مشکی هولوگرامی و ذیگر رنگ های پر طرفدار اطلاعات مفیدی آماده شده است. همچنین عکس کفش های هولوگرامی ، مدل کفش هولوگرامی و کتونی هولوگرامی و کفش اسپرت هولوگرامی تهیه شده تا با این طرح کفش هولوگرامی بهتر آشنا شوید.

جالب است بدانیم . . .

انتخاب و خرید پوشاک ، کاری لذت بخش است که ضمن سلیقه ای بودن و سادگی ، نیاز به کمی دانش و شناخت رنگ ها و استانداردهای مختلف دارد .

شاید یکی از حساس ترین خریدها در قسمت پوشاک ، مربوط باشد به « کفش » حتما شما هم شنیده اید که « پا ، قلب دوم ماست » .

غیر از شناخت استانداردهای یک کفش خوب ، جنبه ی مد و زیبایی نیز به نوبه ی خود ، در خریدهای اغلب مردم ، حائز اهمیت می باشد .

کفش هولوگرامی دخترانه
کفش هولوگرامی دخترانه

کتانی و کفش هولوگرامی دخترانه و زنانه

کفش هولوگرامی دخترانه و زنانه  و کفش اسپرت هولوگرامی ، مثل دیگر پوشاک و محصولات هولو گرامی ، اخیرا جای خود را در بین جوانان و هنرمندان مدل کفش هولوگرامی ، به خوبی باز کرده است و تقاضا و تولید این کفش های زیبا و درخشان ، به حداکثر رسیده است .

ولی به عنوان یک محصول تقریباً جدید در بازار عده ی زیادی از خریداران ، مایل هستند اطلاعاتی را در مورد نحوه ی پوشیدن آن ها با لباس های دیگر به دست بیاورند . در این مقاله از مجموعه ی مقالات « فروشگاه آرام دل » اطلاعات مختصری در اختیار این عزیزان ، قرار خواهد گرفت .

ست کردن کتانی و کفش هولوگرامی دخترانه و زنانه :

۱ . کفش های هولوگرامی که سایه ی مشکی ، خاکستری یا بژ دارند ، تقریباً با هر رنگ لباسی قابل پوشیدن بوده و محدودیت کمتری دارند .

۲ .رنگ کفش هولوگرامی شما ، بهتر است سایه ی یکی از رنگ های پوشاک دیگر شما باشد .

۳ . با کفش های هولوگرامی ، بهتر است تکه های کوچکی از لباس های هولوگرامی دیگر ، بپوشید و از اینکه سرتا پای خود را براق و درخشنده کنید ، جداً بپرهیزید . ( مقاله ی هودی هولوگرامی )

۴ . اگر کفش هولوگرام و براق به پا دارید ، لباس شما باید رنگی ملایم داشته باشد .

کتانی و کفش هولوگرامی دخترانه و زنانه را با چه لباسی بپوشیم ؟

اگر کمی صادق باشیم ، باید اعتراف کنیم که حتی کسانی که تعداد زیادی از مدل ها و رنگ های مختلف کفش در کمد خود دارند.

از پیج اینستاگرام فروشگاه آرام دل دیدن فرمائید.

زمانی که انتخاب برایشان دشوار است ، کفش های مشکی را انتخاب می کنند . در مورد کفش مشکی هولوگرامی نیز ، همین قانون صدق می کند .

ست کردن کتانی و عکس کفش های هولوگرامی دخترانه و زنانه مشکی
ست کردن کتانی و عکس کفش های هولوگرامی دخترانه و زنانه مشکی

با اینکه ظاهر درخشنده ی کفش های هولوگرامی ، باعث می شود کمی محدودیت داشته و نتوانیم آن ها را در هر مناسبتی بپوشیم.

اما کفش هولوگرامی مشکی ، یک استثناء محسوب می شوند . شما می توانید این کفش ها و کفش اسپرت هولوگرامی را در هر مکان و مناسبتی که زیاد رسمی نباشد بپوشید ، فرقی نمی کند میهمانی یا محیط کاری که دوستانه و کمی غیر رسمی است .

غیر از سه رنگ بالا که گفته شد محدودیت زیادی نداشته و تقریبا با هر لباسی قابل پوشیدن هستند ، چند رنگ پرطرفدار در بین کفش های  هولوگرامی وجود دارد که به آن ها نیز اشاره می کنیم :

کفش هولوگرامی سفید

همراه کردن کفش هولوگرامی سفید با پوشاک کاملاً سفید ، کمی بی روح به نظر خواهد رسید و بهتر است به کمک رنگ های دیگر کمی از این اثر ، کاسته و باعث شویم زیبایی واقعی یک کفش هولوگرامی سفید و کتونی هولوگرامی سفید کاملا جلوه گر شود .

کفش هولوگرامی دخترانه سفید
کفش هولوگرامی دخترانه سفید

از طرف دیگر ، پوشیدن این کفش هولوگرامی دخترانه سفید زیبا وکتونی هولوگرامی ، با لباس مشکی جالب به نظر نمی رسد و تضادی ایجاد می کند که اصلاً آرامش بخش نیست ، ولی تصور کنید همین کفش های سفید هولوگرامی را با لباسی که به رنگ قهوه ای باشد به تن کنید ! واقعاً زیبا وخیره کننده خواهید شد .

ست کردن کفش هولوگرامی قرمز

داخل کمد اکثر خانم ها ، حداقل چند مورد به رنگ گرم قرمز یافته می شود . مدل کفش هولوگرامی هم  از این قاعده مستثنی نیست و کمتر کسی می تواند در برابر این کفش های درخشان و قرمز وسوسه انگیز ، مقاومت کند .

ست کردن کفش هولوگرامی قرمز 
ست کردن کفش هولوگرامی قرمز

اگر کسی به شما گفت رنگ قرمز و سبز هیچ تناسبی باهم ندارند ، گوش ندهید ، حتماً ترکیب زیبایی که این دو رنگ در کنار هم می سازند را به چشم ندیده است .

شما می توانید جسورانه این ترکیب را امتحان کنید .

فقط فراموش نکنید که کفش هولوگرامی قرمز شما به اندازه ی کافی جلب توجه کننده است پس ، هر رنگی که استفاده میکنید باید ملایم باشد به عنوان مثال می توانید از سبز سدری برای لباس خود استفاده کنید .

از پیج اینستاگرام فروشگاه آرام دل دیدن فرمائید.

ست کردن کفش هولوگرامی طلایی

با این که رنگ طلایی آن هم از نوع هولوگرامی ، جلوه ای خاص دارد ، ولی دلیلی ندارد این کفش های زیبای خود را در کمد نگه دارید تا در مراسم هایی مثل عروسی و میهمانی های مجلل بپوشید .

ست کردن کفش هولوگرامی طلایی
ست کردن کفش هولوگرامی طلایی

رنگ های نباتی یا صورتی بسیار ملایم ، همراه خوبی برای کفش هولوگرامی طلایی شما خواهند بود .

ست کردن کفش هولوگرامی آبی 

اولین لباسی که ممکن است با یک جفت کفش هولوگرامی دخترونه آبی متناسب باشد چیست ؟

شاید اکثر شما ، پاسخ درست را یافته باشید ، بله کاملاً صحیح است : انواع لباس های جین ! این متداول ترین ، ترکیب رنگی است که میتوانید پیدا کنید که در عین حال بسیار شیک و آرامش بخش است و با وجودی که سالیان زیادی است که پوشیده می شود ، هنوز هم طرفداران زیادی دارد.

عکس کفش های هولوگرامی آبی 
عکس کفش های هولوگرامی آبی

کفش های هولوگرامی و کفش اسپرت هولوگرامی در مدل ها و سایه رنگ های بسیار متنوع در بازار ، موجود است و رنگ های شاد و نشاط آور آن ها ، می تواند به بالا بردن روحیه و شادابی شما کمک بسیاری کند.

ولی فراموش نکنیم که در مورد محصولاتی مانند کفش و کتونی هولوگرامی ، که رابطه ی مستقیم با سلامتی و راحتی ما دارد ، استاندارد بودن آن ، بیش تر از زیبایی حائز اهمیت می باشد .

فروشگاه آرام دل

 

 

‫1 نظر ارسال شده در “کتانی و کفش هولوگرامی دخترانه و زنانه

دیدگاهتان را بنویسید