انواع مدل سوتین نخی تابستانی

مقدمه :

با شروع تابستان خرید اینترنتی سوتین نخی شیک و سوتین شیک تابستانی به اوج خود می رسد. در بسیاری از مهمانی های زنانه ، بحث در مورد انواع مدل سوتین نخی تابستانی ، سوتین شیردهی نخی ، سوتین نخی راحت و خرید اینترنتی ارزان ، داغ است.

یکی دنبال نیم تنه ورزشی راحت و دیگری سوتین نیم تنه نخی است . مادرانی که در دوران بارداری و شیردهی هستند ، در کنار راحتی دنبال سوتین شیک هستند .

با ما ، در فروشگاه آرام دل همراه باشید تا اطلاعات کافی در مورد انواع مدل سوتین نخی تابستانی به دست آورید .

سوتین نخی شیک
سوتین نخی شیک

روزهای گرم تابستان

روزهای گرم تابستان در راه هستند و فاصله ی زیادی تا فصل لباس های خنک و سبک نداریم .می توانید لباس های ضخیم و جاگیر خود را تا مدتی از جلوی چشم ، دور کنید و به جای آن ها به فکر لباس های خنک و راحت تر باشید .

برخی از مردم با شنیدن نام تابستان ، گرما و عرق کردن ، در ذهنشان تداعی  می شود و تحمل گرما و تعریق واقعاً سخت تر از پوشیدن لباس های زمستانی است !

اما با انتخاب لباس های مناسب فصل می توانید از تابستان خود به اندازه ی کافی لذت ببرید .

پیشنهاد ما برای سوتین نخی راحت در دوران شیردهی ، سوتین شیردهی نخی می باشد که بصورت خرید اینترنتی ارزان در فروشگاه آرام دل امکانپذیر می باشد .

احتمالاً یکی مهمترین لباس هایی که در مورد زنان ، جنس و خنکی آن ، در تابستان باید مد نظر قرار بگیرد ، سوتین است .

انواع مدل سوتین نخی تابستانی را در اینجا مشاهده و خرید نمائید.

قبلاً مقاله هایی در مورد انواع سوتین ورزشی ساده یا مجلسی در سایت « فروشگاه آرام دل » قرار گرفته است و این مقاله ، به شما کمک خواهد کرد تا مناسب ترین سوتین خنک تابستانی را برای خود انتخاب نمایید .

سوتین نخی تابستانی چه ویژگی هایی دارد ؟

آیا خرید سوتین تابستانی ضروری است ؟

سوتین نخی راحت هم مانند هر لباس دیگر ، نمی تواند یک لباس همه کاره در هر شرایطی باشد و شما نیاز دارید با تغییر شرایط آن را عوض کنید.

اگر از آن دسته زنانی هستید که اهمیت زیادی به سوتین خود نداده و سوتین خود را با تغییر فصل ، عوض نمی کنید بهتر است کمی بیشتر درمورد اهمیت سینه ها و سلامتی آن ها به دست بیاورید .

با خنک نگه داشتن سینه می توانید مقدار زیادی از حس کلافگی خود را در روزهای گرم کاهش دهید .

خرید اینترنتی سوتین نخی
خرید اینترنتی سوتین نخی

مهم ترین ویژگی های یک سوتین تابستانی خنک عبارتند از :

۱ . عرق گیر خوبی باشد

سینه از بافت چربی تشکیل شده و معمولاً ، حتی در شرایطی که فعالیت بدنی ندارید ، اگر محیط ، گرم باشد عرق کرده و مرطوب خواهد شد و این ، اصلاً حس خوبی نیست ،

پس دقت کنید سوتین شیک نخی که انتخاب می کنید جاذب خوبی هم برای عرق باشد .

پس هنگام خرید اینترنتی سوتین نخی با دقت ، این ویژگی را بررسی کنید .

۲ . قابلیت تنفس طبیعی برای پوست را فراهم نماید

پوست بدن انسان ، همیشه نیاز به تفس داشته و در روزهای گرم ، شاید این نیاز بیش تر حس شود . ولی چطور بفهمیم که پارچه ای که سوتین نخی تابستانی را از آن ساخته اند ، تنفس طبیعی پوست سینه را دچار اختلال نمی کند ؟

اگر پارچه را جلو نور بگیرید ، مقدار نوری که از آن عبور می کند ، نشان دهنده ی قدرت بیشتر در ایجاد تنفسی خوب برای پوست می باشد .

۳ . سبک و نرم باشد

معمولاً برای دوخت سوتین های تابستانی از پارچه های نرم و سبک استفاده می شود و به همین دلیل ، بهتر است در فصل تابستان سوتین های نامناسب خود را کنار بگذاریم و با پوشیدن سوتین خنک تابستانی ، از روزهای بلند تابستان لذت ببریم .

چه رنگی برای سوتین تابستانی مناسب است ؟

بسیاری از زنان ، با این فکر که رنگ سفید مناسب روزهای گرم است ، برای فرار کردن از گرما به دنبال سوتین های سفید تابستانی هستند

ولی ، سوتین جزء پوشاک  زیر بوده و رنگ آن تاثیری در خنک نگه داشتن شما نخواهد داشت و حتی اگر لباس سفیدی به تن داشته باشید و بخواهید رنگ سوتین شما از روی لباس ، قابل رویت نباشد ،

به جای رنگ سفید می توانید از سوتین های رنگ بدن استفاده کنید .

در غیر این صورت ، تفاوتی ندارد و رنگ سوتین تابستانی تاثیری در خنکی آن ندارد و می توانید از رنگ های مختلف و دلخواه لذت ببرید .

خرید اینترنتی ارزان
خرید اینترنتی ارزان

چه جنسی برای سوتین تابستانی مناسب است ؟

هر نوع پارچه ای ، با توجه به ویژگی هایی که دارد ، مزایا و در کنار آن ، معایبی نیز دارد که پس از بررسی آن ها می توانید بسته به نیاز  و شرایط خود ، جنسی را که مناسب میدانید ، انتخاب کنید .

پنبه : اولین گزینه برای تمام لباس های زیر ، به ویژه سوتین شیردهی نخی ، پنبه است . پنبه نخ ، دارای الیاف طبیعی است ، که خاصیت جذب بالای عرق ، ایجاد تنفس طبیعی برای پوست ، ضد حساسیت بودن ، نرمی ، وزن سبک و راحتی می باشد .

اما در کنار این ویژگی ها باید توجه داشته باشید که سوتین تابستانی پنبه شما ، بهتر است به صورت دستی شسته شود و آن را داخل ماشین لباسشویی نیندازید ،

اگر از الیاف مصنوعی در تهیه پارچه ی آن استفاده نشده باشد ، تنوع رنگی زیادی نخواهد داشت و همچنین عرق جذب شده در پارچه سوتین پنبه شما ، زود خشک نمی شود .

هنگام شستن هم نگرانی از تنگ شدن و به اصطلاح ، آب رفتن آن هستیم .

سوتین شیک تابستانی
سوتین شیک تابستانی

ابریشم : از پارچه های ابریشمی هم در تهیه سوتین خنک تابستانی ، استفاده می شود و به دلیل خاصیت ایجاد تنفس برای پوست و وزن سبک ، زیبایی ، داشتن الیاف طبیعی و سازگاری با محیط زیست ، و خشک شدن سریع ، طرفداران زیادی دارد .

اما در کنار این مزیت ها ، باید بدانید که سوتین ابریشمی خود را فقط باید با دست بشویید و این سوتین های زیبا و چشم نواز دوام زیادی ندارند و اگر دنبال خرید اینترنتی ارزان هستید ، سوتین ابریشمی گزینه مناسبی نیست .

ریون : انواع گسترده ای از پارچه ها ، با پایه گیاهی هستند ولی بسیار فرآوری شده می باشند و شامل ویسکوز و ریون و… هستند که اغلب با پارچه های دیگر مخلوط میشوند و سوتین تابستانی شیک از این جنس ، فراوان است .

بسیار نرم و ابریشمی هستند ، دارای خاصیت تنفس به مقدار متوسط بوده ، سرعت خشک شدن در آن ها بالا است اما سازگاری آن با محیط زیست ، بالا نیست و زود چروک می شود .

نایلون و پلی استر : بیشتر پوشاکی که در بازار یافت می شود و از جمله سوتین ، یکی از این دو ماده مصنوعی را در بافت خود دارند . سوتین تهیه شده از این مواد مصنوعی ، دارای تنوع رنگ بالا ، دوام زیاد  و ثبات رنگ هستند .

از معایب آن می توان به بافت نه چندان نرم و لطیف آن نسبت به سوتین نخی راحت ، اشاره کرد ، تنفس متوسطی برای پوست ایجاد می کنند که بستگی به بافت پارچه هم دارد .در خرید اینترنتی ارزان ، طرفداران زیادی دارد .

سوتین نخی راه راه
سوتین نخی راه راه

 

سوتین نخی عروسکی دخترانه
سوتین نخی عروسکی دخترانه

 نخ : سوتین نخی راحت ، معمولاً از درصد بالایی الیاف طبیعی مثل کتان تشکیل می شود که برای رسیدن به برخی اهداف ، مانند دوام ببیشتر سوتین شیک نخی شما ، خاصیت کشسانی و تنوع رنگ بالاتر، با برخی مواد مصنوعی ترکیب می شود .

به این صورت شما در کنار مزایایی مثل خاصیت عرق گیری و نرمی الیاف طبیعی ، می توانید رنگ های متعددی از سوتین نخی تابستانی ، با دوام بالا داشته باشید که به راحتی آن ها را ، داخل ماشین لباسشویی هم بشویید .

انواع مدل سوتین نخی تابستانی را در اینجا مشاهده و خرید نمائید.

از پیج اینستاگرام ما نیز دیدن فرمائید.

سوتین شیردهی و سوتین نخی راحت تابستانی هر دو در اینجا ، برای شما مهیا می باشد .

چه کسانی  سوتین پنبه بپوشند ؟

کسانی که حساسیت پوستی دارند و پوست آن ها تحمل الیاف مصنوعی را ندارد یا اصرار به استفاده از مواد طبیعی دارند و همچنین خانم هایی که علاقمند به یوگا هستند و نیز ، در دوران شیردهی ، سوتین شیردهی نخ پنبه عالی است .

چه کسانی سوتین پنبه نپوشند ؟

کسانی که فعالیت بدنی بالا دارند و زنانی که مشغول ورزش های پر تحرک هستند ، نیاز به حمایت وقدرت نگهدارندگی بیشتری از سوتین خود دارند که سوتین پنبه ای قادر به تامین آن نخواهد بود .

زنانی که در محیط گرم و مرطوب وقت خود را سپری می کنند اگر سوتین پنبه ، به تن کنند ، عرق آن ها زمان زیادی طول می کشد تا خشک شود .

فروشگاه آرام دل
فروشگاه آرام دل

کدام جنس از سوتین تابستانی را انتخاب کنیم ؟

شما می توانید با توجه به شناختی که از هر کدام از محصولات ، پیدا کرده اید ، با در نظر گرفتن شرایط و تمایلات خود ، سوتین تابستانی مناسب خودتان را انتخاب کنید .

سوتین های نخی بیشترین طرفدار را در بین سوتین های تابستانی دارند و گاهی در ترکیب با تور و گیپور ، امکان تنفس پوستی را نیز بالاتر می برند .

سوتین نخی توری تابستانی
سوتین نخی توری تابستانی

نکات مهم ، هنگام خرید سوتین تابستانی :

  • اگر از سایز خود مطمئن نیستید ، سوتین تابستانی با خاصیت کشسانی بیشتر را انتخاب کنید .
  • یک رابط تغییر سایز سوتین ، همرنگ با سوتین خود تهیه کنید .( موجود در فروشگاه آرام دل )
  • از سایت هایی که اطلاعات دقیق ، در اختیار شما قرار می دهند ، خرید کنید .
  • از سوتین های سوزنی و توری غافل نشوید .
  • سوتینی را بخرید که با بستن کمر آن روی بزرگترین قلاب ، اندازه شما باشد ، چون با گذشت زمان جا باز می کند و می توانید روی قلاب های دیگر ، آن را تنگ تر کنید .

خرید اینترنتی سوتین نخی و سوتین شیردهی نخی در فروشگاه آرام دل امکان پذیر است .

عمر هر سوتین دقیقاً چقدر است ؟

بسیاری از تاریخ مصرف ها برای ما عجیب هستند ولی هر چیزی تاریخ مصرف مشخصی دارد . عمر سوتین شیک نخی شما بستگی به نوع جنس ، مدت و شرایط استفاده ی شما از آن دارد ولی اگر دائم از آن استفاده می کنید ۴ ماه ، زمان مناسبی برای تعویض آن است.

و یکی از علامت هایی که نشان می دهد عمر سوتین شما به پایان رسیده ، این است که حتی با بستن کمر سوتین روی قلاب آخر، باز هم اندازه کمر سوتین نخی شیک شما، برایتان بزرگ بوده و به کمر نمی چسبد و دیگر کارایی ندارد .

عمر مفید سوتین
عمر مفید سوتین

مزایای اکولوژیکی و بهداشتی لباس زیر زنانه نخی و پنبه ای

 سینه بند پنبه ای آلی ، دارای مزایای مشخص زیست محیطی و همچنین مزایای سلامتی است. پنبه ارگانیک عاری از سموم و مواد شیمیایی است ، به این معنی که فرایند تولید آن در تمام مراحل ، سازگار با محیط زیست است.

مزایای سلامتی 

مزایای سلامتی لباس زیر ارگانیک مخصوصاً برای افرادی که دارای حساسیت پوستی و حساسیت هستند ، فراوان می باشد .

از آنجا که سوتین ، لباس زیری است که  بسیار نزدیک به پوست بدن می باشد، داشتن پارچه خوب مانند پنبه و نخ که باعث تحریک پوست حساس روی سینه ها نمی شود ، بسیار مهم است.

سوتین شیردهی پددار فنردار
سوتین شیردهی پددار فنردار

با توجه به استفاده ، تولید و تقاضای بالای سوتین ، انتخاب محصولاتی که با محیط زیست سازگارتر باشند ، اقدامی عاقلانه خواهد بود .

همچنین می توانید با استفاده ی درست وبهینه و همچنین ، نگهداری مناسب از سوتین های نخی و پنبه ای خود ، ضمن رساندن آسیب کمتر به محیط زیست ، از نظر اقتصادی نیز قدمی در حمایت از اقتصاد خانواده برداشته باشید .

در آخر پیشنهاد می کنیم که برای خرید اینترنتی ارزان و آسان به فروشگاه آرام دل مراجعه نمائید .

خرید اینترنتی ارزان
خرید اینترنتی ارزان

 

‫1 نظر ارسال شده در “انواع مدل سوتین نخی تابستانی

  1. حنانه :

    سلام
    سوتین نخی بنظر بنده نباید سگک یا اصلا فلزی داشته باشه باید باگره از سمت جلو ویا کش پهن تنظیم بشه چون تابستان واقعا گرماش با این سوتینهای پلاستیکی آزار دهنده ست هر چند سوتین نبندیم هم کلا بهتره.

دیدگاهتان را بنویسید