انواع مدل جوراب زنانه

مقدمه :

چند مدل جوراب را می شناسید ؟ مثل تمام پوشاک دیگر ، جوراب هم بسیار مختلف ، و با کاربردهای گوناگون است .احتمالا خرید اینترنتی جوراب زنانه فانتزی را تجربه کرده باشید و یا به دنبال جوراب زنانه شیک ، جوراب کالج اسپرت و جوراب زنانه اسلامی گشتی در مغازه ها زده باشید . انواع مدل جوراب زنانه مشکی ، مدل جوراب کالج دخترانه و جوراب ساق بلند ، از انواع مدل جوراب زنانه هستند که بسیار متداول هستند .

اما مدل های زیبای جوراب زنانه به همین ها محدود نمی شوند .

در فروشگاه آرام دل ، همراه ما باشید تا با دیگر انواع مدل جوراب زنانه و کاربرد آن ها و نکات مهمی درمورد نگهداری جوراب زنانه ، آشنا شوید .

فروشگاه آرام دل
فروشگاه آرام دل
خرید جوراب زنانه فانتزی
خرید جوراب زنانه فانتزی

انواع مدل جوراب زنانه ، بر حسب اندازه

در خرید اینترنتی جوراب زنانه احتمالاً با جوراب های رنگارنگ و متنوعی برخورد کرده اید ، از انواع جوراب زنانه مشکی و جوراب زنانه اسلامی تا انواع جوراب زنانه شیک که شاید اسم آن ها را هم نمی دانید.

انواع  مدل جوراب زنانه بر حسب معیارهای متفاوت ، به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. به کمک شکل زیر ، با تقسیم بندی جوراب ها بر حسب اندازه ، آشنا می شوید .

انواع مدل جوراب زنانه
انواع مدل جوراب زنانه

۱ . جوراب زنانه سرپنجه یا نیمه پوش ( slip – on padding socks )

همان طور که از نام این جوراب ، مشخص است و در شکل ملاحظه می فرمایید ، این جوراب فقط قسمت سرپنجه را می پوشاند . انواع مختلفی داردکه در برخی از آن ها ، قسمت انگشت ها و سینه ی پا ، پوشانده می شوند و در نوع بدون انگشت آن هم در بازار ، موجود است .

بسیار سبک و ظریف هستند و برای استفاده با کفش های زنانه ای می باشند که در پشت باز یاجلو باز بوده و فقط قسمت سرپنجه ، پوشیده می شود .

پوشیدن جوراب های سرپنجه ضمن جذب عرق پا ، از آسیب دیدن پوست پا در تماس با کفش ، جلوگیری می کند .

خرید جوراب کالج
خرید جوراب کالج

۲ . جوراب زنانه کالج ( No shows socks  )

در میان انواع جوراب زنانه شیک ، یکی از پر طرفدارترین جوراب ها ، جوراب کالج اسپرت است . انواع جوراب کالج دخترانه و زنانه در بین جوانان ، بسیار محبوب است و معمولا با کفش کالج پوشیده می شود که در این صورت چیزی از رویه جوراب مشخص نیست و شما می توانید از مزیت پوشیدن جوراب و محافظت پای خود توسط جوراب کالج هم برخوردار باشید .

جوراب زنانه کالج فقط تا قسمت زیر قوزک را پوشش می دهد . مدل های جوراب کالج در فروشگاه آرام دل موجود است .

خرید جوراب کالج به علت استقبال از خرید جوراب کالج در فروشگاه آرام دل شارژ شده است و بصورت مداوم این خرید یعنی خرید جوراب کالج زنانه امکانپذیر می باشد .

خرید جوراب کالج
خرید جوراب کالج

۳ . جوراب زنانه مچی (  Ankle – length socks )

نام جوراب مچی زنانه را بسیار شنیده اید . در میان خرید اینترنتی جوراب زنانه فانتزی ، جوراب های مچی علاقمندان زیادی دارند . این جوراب کمی بیشتر از جوراب کالج اسپرت ، پوشانندگی دارد و معمولا در روزهای گرم ، داخل کفش کتانی و راحتی و انواع کفش اسپورت پوشیده می شود . جوراب مچی به بالای قوزک پا نمی رسد.

جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک

۴ . جوراب زنانه یک ربع ( Quarter – length socks )

جوراب های زنانه یک ربع ، تا بالای قوزک پا را کامل می پوشانند . مخصوص استفاده با کفش های اسپورت هستند و خانم هایی که تمایل ندارند قوزک پای خود را نمایان کنند ، این جوراب ها را برای پوشیدن با کفش های اسپورت در روزهای گرم سال انتخاب می کنند .

خرید اینترنتی جوراب زنانه
خرید اینترنتی جوراب زنانه

۵ . جوراب زنانه ساق دار ( Crew – length socks  )

شما می توانید جوراب زنانه شیک ساق دار در رنگ ها و کیفیت ها ی مختلف را در روزهای سرد سال پیدا کنید . البته انواع سبک تر و ظریف آن هم در فصل های مختلف سال ، پوشیده می شود . انواع جوراب زنانه ساق دار ، بسیار پر استفده هستند . این جوراب ها علاوه بر قوزک ، قسمتی از ساق پا را هم می پوشانند .

جوراب زنانه ساق دار
جوراب زنانه ساق دار

۶ . جوراب زنانه سه ربع  یا زیر زانو ( Calf – length socks )

این جوراب های زنانه ، تمام ساق را می پوشانند و تا زیر زانو کشیده می شوند . بسته به ضخامت بافت آن در فصول گرم یا سرد سال پوشیده می شوند . انواع جوراب زنانه ضخیم ساق دار ، در فصول سرد سال برای گرم نگه داشتن پا ، پوشیده می شوند . انواع یر ضخیم جوراب زنانه ساق دار هم ، معمولا برای ایجاد هماهنگی بین لباس ها ، انتخا و پوشیده می شوند .

خرید اینترنتی جوراب زنانه
خرید اینترنتی جوراب زنانه

۷ . جوراب زنانه بالای زانو ( Knee – length soks )

انواع جوراب زنانه ضخیم بالای زانو ، در فصلهای سرد پوشیده می شوند . این جوراب ها ، تا بالای زانو را می پوشانند اما ران پا را پوشش نمی دهند . نوع ضخیم آن معمولا با پوتین ، استفاده می شود . البته همه ی جوراب های بالای زانو گرم و زمستانی نیستند. برخی جوراب زنانه فانتزی و شیک هم ، در سایز بالای زانو ، تولید می شوند .

جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک

۸ . جوراب زنانه بالای ران

این جوراب فانتزی زنانه ، تا قسمت زیادی از ران پا را هم می پوشاند . در انواع ضخیم و غیر ضخیم و خنک تولید می شود . نوع ضخیم آن را می توانید در زمستان با دامن شیک و کوتاه خود بپوشید و نگران سرما نباشید . نوع سبک تر آن هم در بین انواع جوراب زنانه شیک و فانتزی ، خودنمایی میکند و قابل استفاده با انواع لباس مجلسی زنانه است .

جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک

جوراب شلواری زنانه ( Tights ) :

همان طور که از نامش می توان متوجه شد ، مانند شلوار ، تمام پا و قسمتی از کمر را می پوشانند . می توانید انواع جوراب شلواری زنانه را با قیمت ارزان ، از فروشگاه آرام دل بخرید .

خرید اینترنتی جوراب زنانه
خرید اینترنتی جوراب زنانه

ساق شلواری زنانه :

تنها تفاوت ساق شلواری با جوراب شلواری ، این است که ساق شلواری زنانه ، ازمچ پا به بالی کمر را می پوشاند و کف پا و پنجه را نمی پوشاند . انواع کوتاهتر ساق شلواری هم تولید شده اند که تا زانو کشیده می شوند . ممکن است با نام های متفاوتی برای ساق شلواری ، آشنا باشید ، مثل ساپورت و لگ .

خرید اینترنتی جوراب زنانه
خرید اینترنتی جوراب زنانه

چطور از انواع جوراب نگهداری کنیم ؟

۱ . جوراب های خود را با آب داغ و خیلی گرم نشویید . بافت جوراب ها بسیار ظریف و آسیب پذیر هستند .

۲ . جوراب های خود را با لباس های دیگر ، داخل لباسشویی نیندازید . اگر مجبور به این کار هستید ، آن ها را داخل یک کیسه گذاشته و سپس در لباسشویی قرار دهید .

۳ . ناخن های خود را اگر بلند یا حتی کوتاه هستند ، حتماً سوهان بکشید . ناهمواری های لبه ی ناخن ها بزرگ ترین قاتل جوراب های  ظریف می باشد .

۴ . شستشو با مواد سفید کننده به بافت جوراب ، صدمه می زند .

۵ .نگهداری جوراب شلواری و جوراب های ظریف ، داخل فریزر ، عمر آن ها را بیشتر می کند . به شرطی که آن ها را داخل یک کیسه فریزر در بسته یا زیپ کیپ قرار دهید .

۶ . در میهمانی ها ، یک لاک ناخن بی رنگ ، همراه خود داشته باشید تا اگر جوراب زنانه شیک یا جوراب شلواری شما دچار در رفتگی شد ، سریع با زدن لاک روی آن ، از پیشرفت در رفتگی جلو گیری کنید .

۷ . هرگز جوراب های خود را اتو نکشید .

خرید جوراب زنانه فانتزی در فروشگاه آرام دل در دسترس شما عزیزان می باشد .

می توانید خرید جوراب زنانه فانتزی را در اینجا تجربه کنید .

انواع جوراب زنانه بر حسب کاربرد

وظیفه ی اصلی هر جوراب ، نگهداری و محافظت از قلب دوم ما است و پس از آن ، زیبایی بخشیدن به ما . جوراب ها انواع مختلف با کاربردهای گوناگونی دارند .

۱ . جوراب یوگا

این جوراب ها ، در کنار بافت بسیار با کیفیت خود ، در قسمت هایی از کف خود دارای نقاطی هستند که به منظور جلو گیری از لغزش و لیز خوردن در آن ها قرار داده شده است .

خرید اینترنتی جوراب زنانه
خرید اینترنتی جوراب زنانه

۲ . جوراب دیابتی

جوراب دیابتی از بافت پنبه ی ضخیم و در عین حال نرم و لطیف تولید می شود که امکان محافظت بیشتری را برای پاهای افراد دیابتی فراهم می کند .

خرید اینترنتی جوراب زنانه
خرید اینترنتی جوراب زنانه

۳ . جوراب ژاپنی ( شستی )

در این جوراب ها قسمت انگشت اصلی پا ، یعنی شست ، از دیگر انگشتان جدا می شود . مزیت این جوراب ها این است که می توان آن ها را با انواع دمپایی های لا انگشتی هم پوشید .

جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک

۴ . جوراب زبانه دار

جوراب زبانه دار دارای قسمتی زبانه مانند در پشت پاشنه می باشد که در هنگام پوشیدن کفش های کتانی ، از ساییدگی پشت پاشنه و زخم شدن آن جلو گیری می کند .

جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک

۵ . جوراب انگشتی

این جوراب ها طوری بافته شده اند که در قسمت پنجه ، تمام انگشت ها از هم متمایز می شوند . با اینکه بسیاری از خانم ها ظاهر زیبای این جوراب های انگشتی را دوست داشته و آن را می پوشند ، معمولاً در برخی تمرین های رقص ، پوشیده می شوند .

جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک

۶ . جوراب عروس 

این جوراب ها معمولاً در رنگ سفید تولید می شوند . جوراب های عروس ساده یا فانتزی در سایز های بسیار متنوع موجود می باشند .

جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک
جوراب زنانه شیک

از پیج اینستاگرام ما نیز دیدن فرمائید.

خرید اینترنتی جوراب زنانه و انواع آن در فروشگاه آرام دل مهیا می باشد .

خرید اینترنتی جوراب زنانه و خرید جوراب زنانه فانتزی برای شما عزیزان به آسانی و فقط و فقط با چند کلیک ساده در این فروشگاه مهیا می باشد .

ممکن است با خواندن این مقاله در فروشگاه آرام دل ، با انواعی از جوراب آشنا شده باشید که قبلاً هیچ اطلاعی از وجود آن ها نداشتید .

علاوه بر جوراب و پوشاک ، انواع مختلف و عجیبی از تولیدات ، وجود دارند که ممکن است ما اطلاعی از آن ها نداشته باشیم .

ما برخلاف فروشگاه هایی که تمام مخاطبان را دعوت به خرید انواع تولیدات می کنند ، از شما می خواهیم فقط اجناسی را که واقعاً نیاز دارید خریداری کنید .

در بیشتر محصولات مصرفی و پوشاک از الیاف و مواد مصنوعی استفاده می شود که به سختی قابل بازگشت به طبیعت هستند .

طبیعت را در یابیم و با آن مهربان باشیم .

فروشگاه آرام دل
فروشگاه آرام دل

دیدگاهتان را بنویسید